wtorek, 1 kwietnia 2014

Libster Blog Award

Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" .Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia .Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała.Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Dziękuje za nominację od tłumacza bloga Bound ! <3

Czas na pytania!
1.  Ulubione miejsce do wyciszenia się to...
- hmm....  Myślę, że to mój pokój kiedy czytam książkę :)
2. Co cię uspokaja?
- Czytanie książek 
3. Dzień bez... to dzień stracony
- Myślę, że tańca! Kocham tańczyć, ale nie umiem. lolz.
4. Z domu nie wyjdę bez...
- Bez oczywiście telefonu. Muszę go mieć.
5. Prowadzisz bloga ponieważ...
- Mogę się odciąć od realnego życia i wejść w fikcyjny, oraz lubię gdy coś się dzieje po mojej myśli :)
6.  Gdybyś mogła cofnąć czas to zmieniłabyś coś w swoim życiu?
- Tak. Pojechałabym na koncert Justina Biebera w Polsce. Szczerze żałuje, że nie pojechałam.
7. Najbardziej na świecie kochasz...
- Mojego psa, Czekoladę <3
8. Do pełni szczęścia brakuje mi...
- Nowego telefonu! Tak przydał by się :D
9. Co/kto daje ci siłę do pokonywania życiowych trudności?
- Moja najlepsza przyjaciółka Klaudia i moja kuzynka Dominika ( która jest też moją Betą!)
10. Twoja największa wada to...
-Lenistwo. Bardzo mi to przeszkadza w napisaniu, bądź dokończeniu rozdziału :P
11. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś lub chciałabyś zrobić w życiu.














Moje Pytania:

1.Ulubiony smak lodów?
2. Ostatnio przeczytana książka?
3. Ile masz lat?
4. Od ilu lat/miesięcy/dni piszesz opowiadanie?
5. Ulubiona piosenka?
6. Jestem... (opisz się)
7. Czego się boisz?
8. Ulubiony cytat?
9. Co/kto jest dla ciebie inspiracją?
10. Ulubiony kolor ?
11. Zadowolona z nominacji ?


Nominuję (nie wiem czy znajdę tyle blogów xD) :
Wiedziałam! Niestety nie znam tak dużo blogów ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz